AutoPatch on/off - Tai leidžia automatiškai
žaidime ieškoti žaidimo aplinkos (žemes sklypo).
MoveObjects on/off -
Judinti (on) arba nejudinti (off) daiktus.
Aging -on/-off - Išjungia
(off) arba ijungia (on) senėjimą.
StretchSkeleton (numeris) - Šis kodas
padaro tavo Sims'a žemą arba aukštą (2.0 yra dvigubas dydis, 0.5 yra pusė
dydžio)...
intProp maxNumOfVisitingSims 8 - Su šiuo kodu Tu gali
pakviesti daugiau svečiu į savo vakarelį. Gali keisti paskutinį skaičių į
didesnį arba mažesnį (kokį skaičų parašysi - tiek svečiu galėsi pasikviesti i
savo vakarelį). Kodas veikia tik iki kito karto (išjungę ir vėl ijungę žaidimą
šis kodas neveiks, tad jei norėsite kviesti nemaža buriį svečiu į savo vakarelį
jums reikes ši kodą iš naujo rašyti), be to kodą reikia rašyti tik kaimynystėje,
nes kitaip kodas nesuveiks
boolprop constrainFloorElevation
[true/false] – Kai "False”, galima pakelti arba nuleisti grindis net tada, kai
jau yra pastatyti daiktai, sienos ir t.t.
boolProp displayPaths
[true/false] – Kai "True”, tada gali matyti, kur tavo Sims’as
eina.
boolprop lotWater [true/false] – Kai "False”, panaikinamas vanduo
iš baseino.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] – Kai "False”, galima
pakeisti žemės ploto spalvą.
boolprop showFloorGrid [true/false] –
rodomas arba nerodomas tinklas ("langučiai, grotos”) statymo (build) ar pirkimo
(buy) mode.
boolprop objectShadows [true/false] – Kai "False”,
panaikinami daiktų, objektų, esančių NE NAME, šešėliai. boolProp guob
[true/false] – Kai "False”, panaikinami daiktų, objektų, esančių NAME,
šešėliai.
boolprop locktiles [true/false] – Kai "False”, galima išdėlioti
plyteles, takus už savo žemės sklypo.
boolprop reflectionWithExtraViewer
[true/false] – Panaikina arba nepanaikina Sims’o atspindį
veidrodyje.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel
[true/false] – Kai "True”, daiktai, objektai atsiranda tik ten, kur yra ir
pasirinktas tavo Sims’as. Tame pačiame aukšte, lygyje, kurį
pasirenki.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] – Kai "True”,
matai tik tą aplinką, tą aukštą, kuriame yra Sims’as. Kitų vietų ar kito aukšto
nesimato.
Vsync on/off - Tai ijungus, pagereja pats žaidimas, bet
atsiranda grafikos klaidų.
DeleteAllCharacters - Ištrinti visus Sims'us,
kurie yra kaminystėje.
Terraintype desert/temperate - Tai gali veikti
tarp 2 vietovių, t.y. galima pažiūreti, kas gero vykstą kaimynų
namuose.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] – Kai "False”,
panaikinami pvz; uolos ar bokštai kaimynystėje.
boolprop
displayNeighborhoodRoads [true/false] – Kai "False”, panaikinami keliai
kaimynystėje.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] – Kai
"False”, panaikimani augalai, medžiai kaimynystėje.
boolprop
displayNeighborhoodWater [true/false] – Kai "False”, panaikinamas vanduo
kaimynystėje.
boolprop displayLotImposters [true/false] – Kai "False”,
panaikina kaimynystėje esančius namus, tačiau ne iš tikrųjų, o tik
grafiškai.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] – Kai
"False”, panaikinami tiltai kaimynystėje.
boolprop lotTerrainLighting
[true/false] – Kai "False”, žemės plotai kaimynystėje "nešvies”, kai ant jų
užeisi su pelyte. boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] – Kai "True”,
kaiminystėje, užėjus su pelyte ant namų, bus rodoma informacija.
boolprop
nhoodWaterReflection [true/false] – Kaimynystėje matomas arba nematomas
atspindys vandenyje.
boolProp carsOnRight [true/false] – Kai "True”,
mašinos kaimynystėje važiuos tik dešiniąja kelio puse.
boolProp
enablePostProcessing true/false – Turi būti "True”, kad būtų įmanomos visokios
apgavystės.
Slowmotion 0-8 - Kai filmuoji žaidime, šis kodas pakeičia
filmavimo greitį (0 yra normalus greitis, 8 yra lėtesnis
greitis)...
Bloom (r g b x) – Sukuriamas šviesus vaizdas. Ženklai "r",
"g," ir "b" yra sumaišytų spalvų stiprumo pasirinkimas (0-255), o "x" yra kiekis
nuo 0 iki 255.
Expand - Padidina arba sumažina kodų
dežutę.
gameVersion - Su šiuo kodu galite sužinoti kokia jūsų žaidimo
versija (pirmiausia reikia įvesti Expand koda, kad galėtumėte mamatyti žaidimo
informacija).